Blogger Widgets
»

Do You Love Me?

Tuesday, May 10, 2011

Eh2 kau nie monyet!!

Eh3 kau nie monyet..
Apsal banyak sangat kat blog aku niee..
Korang lari zoo ke apa?!


Eh3..da naik motor skang..
Advance da korang eaa..



Eh3 monyet nie..
Jelir lidah kat aku plak..
Aku tau la aku lahir tahun monyett..
Nak carik pasal lak ngan aku eak...


Eh3..Dia buat cobaan membunuh diri lak..
Dah2..Ko tinggal je la kat blog aku nie..
Jangan sedeyh2..


Amboii happy sampai nari2 eakk..
Em..Naseb bek ko nie comel..
Ko gelek la smpi esokk..
Jangan guling2 macam member ko kat atas tu udah ley yee..


*Bosan xtau nak tulis entry apa..
Ok Bye! 



6 comments :

  1. whaaaa... mmg byk monyet pn..hihi
    xpe2, comellll :)

    ReplyDelete
  2. hek3..comelkan??suke tgk monyet2 nie.ahhaha :D

    ReplyDelete
  3. wahhhhh...sgt chumel monyet tuh.....

    ReplyDelete
  4. tapi monyet2 nie xsecomel mnyt sbnr..hua3 :D

    ReplyDelete
  5. hhahaaaa..comel jew monyet2 tu..cubit best nie=p

    ReplyDelete
  6. ahhaha..kalo mnyt nie main gigit2 lagi best kot..hahaha :D larikk..larikkk

    ReplyDelete